Friday 24 May 2013

Apa yang ku fikirkan?

Tertanya-tanya juga diri aku ni.apa yang sebenarnya aku nak?Setelah sambung pelajaran dalam degree Environment Health kat UiTM,sambung sat xhabis satu sem dah ciauuuuu.adoyaiii.lepas tu naseb baik la dapat AUCMS kt Bertam program Medic.Ironinya,sebelom ni ak kutuk bukan main program Medic.no life la.dull la.haprakk la(sori budak medic).tup2 masuk jugak.mmg muka mintak penyepak kan aku ni!kihkih.masuk Medic dah sebulan dok apa pon ak xstudy.stdudy tu study la but not in a "medical student" way.aku bukannya jenih 24jam menghadap buku.pliss lahhh.rasa menyesal pon ada ambek bnda ni.so?sebenaqnya apa yang aku mintak pon xtaulah.masih xdpat lgi hidayah eventhough diberi peluang untuk smbung degree in medic.pa2 pon ak cuma mintak yang terbaik.mak pak aku hantaq aku kt sini for a reason.mungkin Allah akan tunjuk kt aku satu hari nnti.anyway.di sinilah mulanya hidup aku as a MEDICAL STUDENT.mcm xsngka la pulak.bangga sat.wakakakaka.stadi pon xketahuan nak eksyen dah.just hope for the best.chaiyokk.


No comments:

Post a Comment